FEL STAVNING

sitter i gavle hos alsklingen, har inte de tre sista bokstaverna i alfabetet, darfor jag inte skriver sa bra. vi kom precis hit och har precis atit mat, riktigt gott.. sjukt varmt ar det ocksa, 31 grader nu pa kvallen.
jag har tappat bort min planbok sa jag ar riktigt irriterad, eftrsom att jag och linus skulle stanna i borlange och shoppa idag, men sa blev det ju inte. nu ska vi ata glass och se pa tv, sen blir det nog ut att fiska om det inte blir for vamt..
har fel data sa har inga bilder har, men det kommer! ;)

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Tack så mycket! :) Ha en toppen kväll

2010-07-12 @ 22:55:22
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0